beasbloggplats

Alla inlägg den 22 augusti 2011

Av Beaa - 22 augusti 2011 07:01

Whoop Whoop!

Idag så blir det ''tillbaka-till-skolan-dag'' då det blir att bara chilla första dagen!

Får träffa min nya (dåliga) klasss som sssuger fetttt!!      

Hanna kommer förbi mej där vid halv 8 tiden...

Ska typ gå och äta lite frulle nuuuu, men bara lite så man inte min uppblåst!

heeeetrrrrrrrrrrroooooooooo

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hey! Jag heter Beaa och jag bor uppe i kalla norrbotten och är drygt tolv vintrar och en halv. Här bor jag med min familj och underbara vänner!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Bästa B&J smaken?
 Phish food
 Chocklate fudge brownie
 Strawberrie cheesecake
 Half baked
 Caramel chew chew
 Coconuterly fair
 Nordic water peace
 Baked alaska
 Cookie dough
 Chunky monkey
 Fairly nuts
 Newyork super fudge chunk
 Cherry garsia
 Peanut butter cookie dough
 Vanilla toffe chrunch
 Trippel caramel chunk
 Butter pecan
 Chocklate chip cookie dough
 one cheese cake brownie

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv vad du vill!


Ovido - Quiz & Flashcards