beasbloggplats

Alla inlägg den 19 augusti 2011

Av Beaa - 19 augusti 2011 22:50

Håjjj

Jag och hanna har lite spunk just nuuu! vi typ har på oss mjukisbyxor och linnen och SLATTERBAND PÅ ARMEN??! iNTE MIN IDE OM NI FRÅGAR, MEN ÄNDÅÅ

Jag har för en gångs skull "boll" På huvet!? Har ju aldrig det eftersom att jag ser ut som en

Kamel!  

Av Beaa - 19 augusti 2011 19:20

     

Hejjj alla vänner

Bloggar just nu från hannas dator!

Idag så for jag på möte med "ANKI" våran new lärare, vi och hon ställde en himla massa frågor!

Just nu så sitter hanna och ritar i dyrbara H&M katalogen, sedan så blir det väl film och lite

NoNsToP Det är asum...

Av Beaa - 19 augusti 2011 13:27

Hej på eeeeerrr

Idag sov jag till prick 12 när pappa kom och väckte mej, jag vart sur men klev motvilligt upp

Jag åt fridfullt och stilla min lunch, som var KALL, smakade inte såååå gott

Sedan satte jag mej som en gammal vana vid världens bästa dator kollade bloggar

 bloggar själv och lyssnar på musik

Igår så var jag ju med carro å hanyyy och vi gjorde hår inpackning, fotbad och ansiktsmask, NICE!!     Roligt inlägg jag vet

 OCH liza dom två första bilderna jag nånsin haft på datorn är på dej som du tog i smyg

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hey! Jag heter Beaa och jag bor uppe i kalla norrbotten och är drygt tolv vintrar och en halv. Här bor jag med min familj och underbara vänner!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Bästa B&J smaken?
 Phish food
 Chocklate fudge brownie
 Strawberrie cheesecake
 Half baked
 Caramel chew chew
 Coconuterly fair
 Nordic water peace
 Baked alaska
 Cookie dough
 Chunky monkey
 Fairly nuts
 Newyork super fudge chunk
 Cherry garsia
 Peanut butter cookie dough
 Vanilla toffe chrunch
 Trippel caramel chunk
 Butter pecan
 Chocklate chip cookie dough
 one cheese cake brownie

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv vad du vill!


Ovido - Quiz & Flashcards