beasbloggplats

Alla inlägg den 2 augusti 2011

Av Beaa - 2 augusti 2011 22:13

HYeyyy mina vänner

Igår så var jag å hämtade vääääärldeeensss sötaste katt unge!

Jag kann inte ladda upp bilder på den hhära datorn, så jag gör det när jag kommer hem! Alltså imorgon! Hon är så himla söt! 
ROBIN kom iaf och hälsade på nyss; han är typ världens kattmänniska!!
alla katter tyckeer tiep om honom!
btw så är det ca tre veckor kvar tillls jag börjar döö i sex:två! har så himla måånga oroanden
som jag känner!
jag tappade min mobil i badkaret! klumpigt och bea i ett nötskal; i know!
men jag får iallafall låna mammas mobil tills jag hittat en ny; får även bidrag av pappa ochfarmor!
pussssss 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hey! Jag heter Beaa och jag bor uppe i kalla norrbotten och är drygt tolv vintrar och en halv. Här bor jag med min familj och underbara vänner!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Bästa B&J smaken?
 Phish food
 Chocklate fudge brownie
 Strawberrie cheesecake
 Half baked
 Caramel chew chew
 Coconuterly fair
 Nordic water peace
 Baked alaska
 Cookie dough
 Chunky monkey
 Fairly nuts
 Newyork super fudge chunk
 Cherry garsia
 Peanut butter cookie dough
 Vanilla toffe chrunch
 Trippel caramel chunk
 Butter pecan
 Chocklate chip cookie dough
 one cheese cake brownie

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv vad du vill!


Ovido - Quiz & Flashcards