beasbloggplats

Alla inlägg den 15 augusti 2011

Av Beaa - 15 augusti 2011 14:51

hEJ HEJJ MINA SKÖNA

Just nu håller jag på och ladda ner the sims 3 , som jag fick igår, det är myyyyyyycket bättre än 

Sims 2! Man kan hälsa på andra, man kan gå på gatan, man kan göra hur mycket mer 

Än sims 2! IAF Så cyklade jag in till stan och gjorde bort mitt ärende, sen när jag kom hem, så dushade jag och sen tog jag mig tid att använda min ansikts mask! Måste bara säga att jag tror 

jag var alergisk mot den, eftersom att det kom ''tårar'' från ögona och det började klia där en stund. Men när jag haft den ett tag kändes det  bättre!

Måst gå nu så bye bye

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hey! Jag heter Beaa och jag bor uppe i kalla norrbotten och är drygt tolv vintrar och en halv. Här bor jag med min familj och underbara vänner!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Bästa B&J smaken?
 Phish food
 Chocklate fudge brownie
 Strawberrie cheesecake
 Half baked
 Caramel chew chew
 Coconuterly fair
 Nordic water peace
 Baked alaska
 Cookie dough
 Chunky monkey
 Fairly nuts
 Newyork super fudge chunk
 Cherry garsia
 Peanut butter cookie dough
 Vanilla toffe chrunch
 Trippel caramel chunk
 Butter pecan
 Chocklate chip cookie dough
 one cheese cake brownie

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv vad du vill!


Ovido - Quiz & Flashcards