beasbloggplats

Alla inlägg den 17 augusti 2011

Av Beaa - 17 augusti 2011 20:02

fffffkkkkk

Hej  sitter åkk lystnar på udda låtar, har läsrt mej spela "pricetag- jessie-j" På pianot mitt

Haha, och "Mr saxobeat- alexandra stan" Inte hela ofc men typ refrengerna!

Funnyyy

Har super tråkigt, ska nog tvätta lite kläder tills skolan börjar, sen så vet ni ju att jag somnar ovanligt ofta, så jag ska till sjukhuset och sova en stund i ett rum och då kollar dom typ

på hjärnan och ser om jag har typ diabetes eller narkolepsi mm

Asså jag snarkar ju så att det är ju himla kul att sova i tre timmar i ett rum på ett sjukhus??!

+ att en fördel är att jag får vara uppe hurlänge jag vill den kvällen och sen ska jag vakna typ 7 och inte somna förän vi kommer dit, och då får jag lägga mig och sova! 

LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL OL  Nu är det glee som gäller!!!! 

Av Beaa - 17 augusti 2011 17:43

Hejjjjjjjjj

Typ två timmar sen så var jag med hannis, vi eller, mest  hanna möblerade om i hennes rum  + att jag fick en tröjja om jag hjälpte!!! Såklart ställde jag upp och hjälpte att möblerade!

Iaf så har jag redan gjort en liten lista på vad jag ska hinna skaffa innan jul, typ ett par svarta kängor, dobson, en sjal, en svart väska, ving ring, jeans, linne, och slutligen en viinter jacka från H&M, Och en annan sak, lisa ville typ inte cykla hem från carro och lisas fest, hon orkade visst!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hey! Jag heter Beaa och jag bor uppe i kalla norrbotten och är drygt tolv vintrar och en halv. Här bor jag med min familj och underbara vänner!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Bästa B&J smaken?
 Phish food
 Chocklate fudge brownie
 Strawberrie cheesecake
 Half baked
 Caramel chew chew
 Coconuterly fair
 Nordic water peace
 Baked alaska
 Cookie dough
 Chunky monkey
 Fairly nuts
 Newyork super fudge chunk
 Cherry garsia
 Peanut butter cookie dough
 Vanilla toffe chrunch
 Trippel caramel chunk
 Butter pecan
 Chocklate chip cookie dough
 one cheese cake brownie

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv vad du vill!


Ovido - Quiz & Flashcards