beasbloggplats

Alla inlägg den 30 juli 2011

Av Beaa - 30 juli 2011 22:24

FEEEEST HOS MANGEMANGE!! MANGE MANGEE

Juust nuuu såå  dunkar vi fjortisdunk och Fest hos mange!

Vi har öppnat jag e så ful jag vet! :D

Av Beaa - 30 juli 2011 20:35

Heeejj

Just nu sitter cheyyerna å jag och har allderless nyss börjat vårat filmmaraton!

Vi har ätit lizas å nellys kladdkaka, ätit tacoos, Och tieep fotat och såå

Nu ska jag tiep fortsätta se på film, så Herrå½

Av Beaa - 30 juli 2011 10:20

Hejsan Hejsan!

Idag är det alltså den 30 juli och en lördag!

Nelly ska ha sitt nästan tree månader försenade birthday party

(okej jag hade två månader försent) Men det blir att äta gött till middag

Lite filmmaraton + att jag säkert kommer få en sockerkick, men det är

ju bara en bra sak! Liza ska ta med sej bröllops duellen, hon tvingade mej att ta med american pie, carro tar väll med sej nån bra film! 

Håller väll tummarna på att hon iinte tar med sej Mr &Mrs smith

Och i värsta fall att dom inte vill se den . .

Nuu så skaa jag typ lyssna på musik och sen duuuuuuusha!!!

Hejdå mina tryfflisar!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hey! Jag heter Beaa och jag bor uppe i kalla norrbotten och är drygt tolv vintrar och en halv. Här bor jag med min familj och underbara vänner!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Bästa B&J smaken?
 Phish food
 Chocklate fudge brownie
 Strawberrie cheesecake
 Half baked
 Caramel chew chew
 Coconuterly fair
 Nordic water peace
 Baked alaska
 Cookie dough
 Chunky monkey
 Fairly nuts
 Newyork super fudge chunk
 Cherry garsia
 Peanut butter cookie dough
 Vanilla toffe chrunch
 Trippel caramel chunk
 Butter pecan
 Chocklate chip cookie dough
 one cheese cake brownie

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv vad du vill!


Ovido - Quiz & Flashcards