beasbloggplats

Alla inlägg den 29 juli 2011

Av Beaa - 29 juli 2011 20:35

Helluu

Igår så sov ju carris hos mejj så vi tiep snackade i en timme om sanden och lite gott o blandat , sedan tog vi sovsäck och en filt också gick vi o la oss på studs mattan! Hahha mysigt värre . .

Vi for ju till kvantum, så det blev att köpa åt resten av familjen, + att jag var lite snäll och bjööd carro på en chokladkaka! Sen var det typ en mysko kille som ska börja i min klass som frå¨gade as wierda frågor!?

Vi tog oxå lite foton som jag ska visa 


Myy sweet caat!  Jag har nog drabbats av fotsvamp!     Denna bjuder jag på : P

   Denna mee

   Hahh coolt carro !!


Menn nu så skaaa jaaag gåå, så att det kommer nog nå inlägg imorrn!! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hey! Jag heter Beaa och jag bor uppe i kalla norrbotten och är drygt tolv vintrar och en halv. Här bor jag med min familj och underbara vänner!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Bästa B&J smaken?
 Phish food
 Chocklate fudge brownie
 Strawberrie cheesecake
 Half baked
 Caramel chew chew
 Coconuterly fair
 Nordic water peace
 Baked alaska
 Cookie dough
 Chunky monkey
 Fairly nuts
 Newyork super fudge chunk
 Cherry garsia
 Peanut butter cookie dough
 Vanilla toffe chrunch
 Trippel caramel chunk
 Butter pecan
 Chocklate chip cookie dough
 one cheese cake brownie

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv vad du vill!


Ovido - Quiz & Flashcards